Bourbon B.M.W.

Bourbon B.M.W.
Det finns andelar kvar att köpa! (Klicka på bilden så länkas du till min stamtavla m.m.)

tisdag 24 september 2013

Medicinsk rapport

Då var det "snipsat" och klart. Att vara hingst var kul så länge det varade. Under tisdagen kastrerades jag och redan under onsdagen ska jag tydligen spännas för sulkyn och min tränare, Niklas Robertsson ska ta mig på en tur. Det är tydligen viktigt att kroppen får röra på sig så snart som möjligt efter operationen. Nu är det bara att hålla hovarna för att såret inte blir infekterat, klarar jag mig från det bör det inte vara någon fara på taket överhuvudtaget. 
Jag hoppas kunna återkomma så snart som möjligt med ytterligare information angående mitt nya liv som valack. 

Vill ni läsa lite mer om varför man väljer att kastrera vissa hingstar, t ex mig, så klicka på länken: http://www.veterinaren.nu/hast/bra-att-veta/kastration/kastrering-hast/

Inget för mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar