Bourbon B.M.W.

Bourbon B.M.W.
Det finns andelar kvar att köpa! (Klicka på bilden så länkas du till min stamtavla m.m.)

onsdag 25 september 2013

Dagen efter...

Så här dagen efter är allt bara bra. Jag har varit ute på en försiktig joggingtur i den kyliga höstluften. Det är bra det har blivit lite kallare, då minskar risken för infektioner i såret. Det blir bara lugna jobb för mig en kort tid framöver, läkningsprocessen kräver det.
Nästa vecka kanske jag har en eller flera nya kompisar vid min sida, det beror på hur min tränare, Niklas resonerar under Kriterieauktionen. Jag tycker han ska köpa en av min fars avkommor, Racer Of The Night. En riktigt fin ettåring som blir spännande att följa budgivningen på.
Jag återkommer snart igen.

Skönt få ta det lite lugnt ett tag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar